Friday, January 15, 2010

Ajame mulli

Servus!

Nonii..millega siis oma blogi alustada. Ennast tutvustavat posti ei hakka ma niikuinii tegema, sest keda see ikka huvitaks? Pole mõtet pikalt ja pikalt kohe alguses mingist jamast keerutada, pole ju tegu riigieksami kirjandiga!

Blogimise idee tuli iseenesest juba mõnda aega tagasi, aga ei võtnud vaevaks siis alustada. Siin ma nüüd siis olen, mõnus laul mängib, mõtted lendavad aga kirja ei oska ikkagi midagi tarka panna. See on see käsu peale tegemine. Kahjuks või õnneks polnud plaaniski kohe pikka juttu kirjutada :D. Niisiis näeme järgmisel korral!

Või siiski. Viisin täna TTÜ raamatukokku mõned raamatud ära (lappasin nii läbi need, et lehed on täitsa kapsad). Igastahes raamatute check-in'is? ma isegi ei tea kuidas selle kohta öelda, oli päris 5+ tüdruk. Hea meelega laenutaks entsüklopeediaid ühe kaupa tema juures :p. Jaanust nägin ka, oli jube nõutud näoga. Tuli välja et ta tegi eksamit, kuigi seda ma enam ei mäleta, millist. Spikrid kenasti laual, aga nii väikeses kirjas, et isegi minu silm seda välja ei zoominud. Ju vist sellepärast ta hiljuti küsiski minult: "Joosu, ega sul suurt luupi pole?" Tervitaks siis siinkohal seltsimeest ja muidu head sõpra - koolipoiss Jaanust ja loodame, et ikka edukalt läbi spikerdab. Kuigi mind pani rohkem huvitama, kus kohas see õppejõud seal veel oli!? Võiks isegi nii sõprade seltsis eksameid teha.

P.s. Lumi pakib!

P.s.s One, two, three, four.. love is in the air... and everywhere i look around :D

Ja siis tervitaks juba DJ Jurgenit ka, kui tervitamiseks läks.

2 comments: